AuthorBenjamas Ji-Ua
TitleBrand engagement, brand equity, and purchase intention of BNK 48 fans on facebook / Benjamas Ji-Ua = ความผูกพันต่อตราสินค้า คุณค่าตราสินค้า และความตั้งใจซื้อของแฟนวงบีเอ็นเค 48 บนเฟชบุ๊ก / เบญจมาศ ใจเอื้อ
Imprint 2018
Descript x, 88 leaves; charts

SUMMARY

การวิจัยในครั้งนี้มีวัตถุประสงค์เพื่อศึกษาความสัมพันธ์ระหว่าง ความผูกพันต่อตราสินค้า คุณค่าตราสินค้า และความตั้งใจซื้อของแฟนวงบีเอ็นเค 48 กลุ่มเป้าหมายเป็นประชากรไทย อายุ 20 ถึง 45 ปี ที่ใช้งานเพจเฟชบุ๊กบีเอ็นเค 48 อย่างต่อเนื่อง จำนวน 200 คน การวิจัยนี้เป็นการวิจัยเชิงปริมาณ เครื่องมือที่ใช้ในการวิจัยได้แก่แบบสอบถามออนไลน์ สถิติที่ใช้ในการวิเคราะห์ข้อมูลได้แก่ค่าร้องละ ค่าเฉลี่ย ค่าส่วนเบี่ยงเบนมาตรฐาน และค่าสหสัมพันธ์ โดยผลการวิจัยพบว่า ความผูกพันต่อตราสินค้า คุณค่าตราสินค้า และความตั้งใจซื้อของแฟนวงบีเอ็นเค 48 มีความสัมพันธ์กันอย่างมีนัยยะสำคัญ
The objective of this research was to study the relationship between consumer brand engagement, brand equity, and purchase intention of BNK 48 fans on facebook. The sample consists of 200 Thai BNK 48 fans age between 20 to 48 year old, Who have been using BNK 48 official facebook page. This study used quantitative method. The data wer collected from BNK 48 brand community on facebook through the use of online survey. The findings revealed that there is a relationship between consumer brand engagement, brand equity and purchase intention of BNK 48 fans


LOCATIONCALL#STATUS
Communication Arts Library : Thesis3622 CHECK SHELVES