From left to right emotional marketing a new way of value creation / สมาคมการตลาดแห่งประเทศไทย
Imprint
กรุงเทพฯ : สำนักพิมพ์ Brand age books, 2549
Edition
พิมพ์ครั้งที่ 1
Descript
112 หน้า : ภาพประกอบ ; 21 ซม
CONTENT
Where will the dog lead us to? An insightful forecast for 2006: เจาะลึกทางสว่างเศรษฐกิจ ปีจอ -- Emotions behind shopper behaviors: จับจุดพฤติกรรมผู้ซื้อปีจอ -- Sensory branding: นวัตกรรมการตลาด ...รูป รส กลิ่น เสียง สัมผัส -- Marketing by intuitions: การตลาดแบบถึงลูกถึงคน -- UBC: Academy fantasia -- Double A: delivery 1759 -- พรานทะเล: ทางเลือกสดใหม่จากทะเล