Office of Academic Resources
Chulalongkorn University
Chulalongkorn University

Home / Help

Titleยกเครื่องเรื่องการบริการ = How to improve your customer service
Author Stephen Macaulay, Sarah Cook ; เรียบเรียงโดย ศรชัย ฉัตรวิริยะชัย
Imprint กรุงเทพฯ : ซีเอ็ดยูเคชั่น, 2538
Descript 312 หน้า : ภาพประกอบ ; 24 ซม

CONTENT

การบริหารการติดต่อกับลูกค้า -- กลยุทธ์การนำทีมบริการสู่ความสำเร็จ -- บริหารตนเอง


บริการลูกค้า ความสัมพันธ์กับลูกค้า

LOCATIONCALL#STATUS
Central Library : Stack (Contact Staff)658.812 ม859ยCHECK SHELVES
Central Library : Stack (Contact Staff)658.812 ม859ยCHECK SHELVES
Central Library @ Chamchuri 10HF5415.5 ม8 2538CHECK SHELVES

Chulalinet's Book Delivery Request




Location



Office of Academic Resources, Chulalongkorn University, Phayathai Rd. Pathumwan Bangkok 10330 Thailand

Contact Us

Tel. 0-2218-2929,
0-2218-2927 (Library Service)
0-2218-2903 (Administrative Division)
Fax. 0-2215-3617, 0-2218-2907

Social Network

  line

facebook   instragram